Voorbereidingen - Reisverslag uit Mildam, Nederland van Hantzen en Lisette - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Mildam, Nederland van Hantzen en Lisette - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Hantzen en Lisette

30 Januari 2017 | Nederland, Mildam

Hallo allemaal,

Hierbij ons eerste reisverslag.. Via deze site willen we proberen jullie op de hoogte te houden van al onze belevenissen in Zuid-Afrika.
'Proberen', want vaak zie je dat dit niet helemaal goed gaat. Dus mochten jullie lang niks van ons horen dan is het mislukt ;)
Maar als jullie ons echt willen volgen, op Instagram, Snapchat en Facebook zullen jullie in ieder geval iets van ons voorbij zien komen aangezien dit altijd net wat makkelijker en sneller gaat.

Voor degene die nog niet hebben gehoord wat wij in Zuid-Afrika gaan doen is hier nog even een update. De eerste twee weken gaan we vakantie vieren in Kaapstad, daarna gaan we 9 weken vrijwilligerswerk doen bij Heartleands Baby Sanctuary, in de buurt van Kaapstad en tot slot gaan we van Kaapstad tot Johannesburg reizen.

Op dit moment heeft Lisette op de valreep haar rijbewijs (in 1x) gehaald, heeft Hantzen nog even een toets binnengesleept en hebben we beide onze stage gehaald.
Nu zijn we druk bezig met de laatste voorbereidingen. Over 3 weken zitten we namelijk al in het mooie en warme Zuid-Afrika.
Afgelopen week hebben we een appartement geboekt via Airbnb voor de eerste twee weken. Ook hebben we ons uitschreven van de studie, wat toch wel even een raar momentje was. Daarnaast moeten de laatste spullen gekocht worden en zal er afscheid worden genomen van vrienden en familie.

We laten snel weer wat van ons horen, althans dat proberen we!

Liefs,
Lisette en Hantzen

• 10 Februari 2017 - 14:01

Fred Van Der Wende:

Hee topper,

inmiddels al gereden voordat je links moet gaan rijden?
    ben nog steeds bere trots op je rijbewijs behalen & ons avontuur

wens jou en je vriendin ongelooflijk veel fun & ervaringen...

tot over een half jaar en pas goed op je zelf..

cheers

rijschool Seatbelt
    (boven staande bericht

• 24 Februari 2017 - 10:20

Opa R:

Waar zitten jullie nu, geef een adres dan kan ik oma laten zien waar jullie zitten.
    Ze had je nog graag even gedag gezegd zondag, maar dat was geen goed idee.
    Geniet van de warmte, ik heb gistermiddag een wandeling gemaakt in een zware storm, het was moeilijk op de been te blijven, het is nu weer lekker koud buiten.
    Hier alles oké, vermaak jullie nu het nog kan, werken kun je nog lang genoeg.
    Groet'n Ook van Oma,